nieuws

DS AUTO'S EN DE FRANSE MUNT BUNDELEN HUN KRACHTEN OM 70 JAAR LEGENDARISCHE DS TE VIEREN

DS AUTO'S EN DE FRANSE MUNT BUNDELEN HUN KRACHTEN OM 70 JAAR LEGENDARISCHE DS TE VIEREN

DS Automobiles en de Franse Munt bundelen hun krachten in een unieke samenwerking om de 70ste verjaardag van een auto-icoon, de DS, te vieren.

CITROËN BREIDT ZIJN FABRIEKSGARANTIE UIT MET “CITROËN WE CARE”, EEN NIEUWE AANVULLENDE GARANTIE DIE TOT 8 JAAR GEMOEDSRUST BIEDT.

CITROËN BREIDT ZIJN FABRIEKSGARANTIE UIT MET “CITROËN WE CARE”, EEN NIEUWE AANVULLENDE GARANTIE DIE TOT 8 JAAR GEMOEDSRUST BIEDT.

"Citroën We Care'' is een nieuw aanbod dat de motor, versnellingsbak, transmissie en aandrijflijnonderdelen van uw nieuwe auto beschermt tot 8 jaar of 160.000 km (afhankelijk van wat het eerst wordt bereikt) vanaf de eerste registratiedatum.

DE CITROËN CX VIERT 50 JAAR UITMUNTENDHEID EN VOORUITGANG IN DE AUTOMOBIEL

DE CITROËN CX VIERT 50 JAAR UITMUNTENDHEID EN VOORUITGANG IN DE AUTOMOBIEL

Synoniem voor elegantie en aerodynamica, de Citroën CX, gelanceerd eind augustus 1974, viert zijn vijftigste verjaardag.

NIEUWE CITROËN C3 AIRCROSS: DE MEEST BETAALBARE EN COMFORTABELE MULTI-ENERGIE COMPACTE SUV, BESCHIKBAAR MET 7 ZITPLAATSEN

NIEUWE CITROËN C3 AIRCROSS: DE MEEST BETAALBARE EN COMFORTABELE MULTI-ENERGIE COMPACTE SUV, BESCHIKBAAR MET 7 ZITPLAATSEN

Een gloednieuw model in het compacte SUV-segment: dit stijlvolle, slimme, functionele en betaalbare voorstel zal gezinnen en iedereen met een actieve levensstijl aanspreken.

CITROËN VIERT 90 JAAR TRACTION AVANT, EEN ICONISCH MODEL MET 100 PATENTEN

CITROËN VIERT 90 JAAR TRACTION AVANT, EEN ICONISCH MODEL MET 100 PATENTEN

Bijgenaamd de auto met 100 patenten, combineerde hij de modernste oplossingen van die tijd. Naast voorwielaandrijving beschikte hij met name over een monocoque-constructie, hydraulische remmen en onafhankelijke vering op alle vier de wielen. Het kenmerkende silhouet, herkenbaar in één oogopslag, heeft verschillende generaties gefascineerd. Voor het eerst gepresenteerd op 18 april 1934, als de "7", nam hij al snel de naam "Traction Avant" aan, verwijzend naar de wijze van transmissie. De Traction Avant, een ware maatstaf voor wegligging en comfort, werd tot 1957 geproduceerd. Vol innovaties inspireert Traction Avant het merk nog steeds op het gebied van zowel comfort als technische oplossingen.

CITROËN BETREFT DE B-SUV-MARKT MET EEN STOERE, STIJLVOLLE EN VEELZIJDIGE GLOEDNIEUWE C3 AIRCROSS

CITROËN BETREFT DE B-SUV-MARKT MET EEN STOERE, STIJLVOLLE EN VEELZIJDIGE GLOEDNIEUWE C3 AIRCROSS

Citroën onthult de eerste afbeeldingen van de geheel nieuwe C3 Aircross, die binnenkort in Europa te koop zal zijn. De nieuwe C3 Aircross ondergaat een radicale verandering en betreedt een nieuwe scope met de ambitie om zijn positie in een zeer competitief gebied te versterken. Het exterieurdesign onthult een stoere maar stijlvolle SUV. De nieuwe houding maakt hem assertiever, gespierder en robuuster. Met een lengte van 4,39 meter groeit de C3 Aircross en biedt hij meer ruimte aan boord en maximaal 7 zitplaatsen, een primeur in het segment, terwijl hij toch compact, praktisch en wendbaar blijft. Naast het ICE-aanbod zal C3 Aircross een hybride motor voorstellen die bijzonder geschikt is voor dit silhouet, evenals een volledig elektrisch aanbod. De C3 Aircross markeert de voortzetting van het offensief van Citroën in het B-segment en deelt met de C3 dezelfde designtaal. dezelfde filosofie: het bieden van een unieke comfortervaring aan boord en alle functies die klanten verwachten.

 Citroën: een nieuwe merkidentiteit en een nieuw logo om een modern, energiek en opwindend tijdperk in te luiden

Citroën: een nieuwe merkidentiteit en een nieuw logo om een modern, energiek en opwindend tijdperk in te luiden

Citroën onthult een nieuwe merkidentiteit en een nieuw logo, het begin van een nieuw, modern en opwindend tijdperk voor het merk dat 103 jaar geleden werd geboren. Met deze nieuwe identiteit illustreert Citroën zijn ojectief om zijn missie naar betaalbare elektrische mobiliteit te versnellen en de waarden van toegankelijkheid, durf en het welzijn van de klant, die centraal staan in zijn genen, verder uit te breiden.